Здебільшого, у нас проводяться конференції, що так чи інакше, стосуються різних галузей культури, екології, гуманітарної та соціальної проблематики.

Якщо ви зацікавлені у високому іміджевому статусі вашої події та сприймаєте її як одну з можливих форм підтримки мистецтва – ми будемо раді організувати для вас якісний захід в стінах Мистецького центру.

Ми завжди обумовлюємо з організаторами конференцій, що їхній формат мусить лишатися в загальному іміджевому полі роботи Галереї – як за формою проведення, так і за контекстом самої події.

ФОРМАТ

Конференц-зала розрахована на 50-150 людей.

Протягом 8 годин (з 8:00 до 19:00 включно з часом на підготовку) імідж Галереї та експонованих мистецьких творів працюватимуть на ваш захід.

В оточені творів мистецтва ви можете провести подію з декількох частин (зустріч гостей, конференція, кава-брейк та вільне спілкування) або за іншим сценарієм, погодження якого в будь-якому разі є обов'язковим.

До ваших послуг у "Галереї ІЛЬКО" зручний простір, що складається з 1-го поверху (де можна зустрічати гостей, використовуючи його як хол або зону гостинності) та 2-го основного поверху з високою стелею.

Приміщення конференц-зали оснащене системою вентиляції та кондиціювання, воно акустично комфортне для спілкування, обладнане системою фонового озвучення, радіомікрофонами та сучасними акустичними системами. 

БАЗОВІ ТА ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ

Базові послуги

Включають в себе використання простору Галереї та використання наступного обладнання:

  • вбудовані акустичні системи фонового озвучення та радіомікрофони;
  • додаткове аудіо обладнання для озвучення в форматі стерео;
  • відеоустаткування: проектор з роздільна здатність FullHD, високою яскравістю та коректним кольоровідтворенням (сумісний зі стандартами DICOM) та екран з коректним кольоровідтворенням, високою контрастністю та високим коефіцієнтом світловідбиттям діагоналлю 450 см;
  • мультимедійна трибуна з тач-скрін екраном з можливістю одночасної трансляції на великий екран, комп’ютери;
  • конференц- та коктейльні столи, крісла, журнальні столики, стільці.

Кава-брейк:

послуги надаються кафетерієм Галереї. Меню включає різноманітні кавові напої, чай, води, соки, закуски. Меню обговорюється та оплачується окремо.

Пригощання:

відбувається в форматах фуршет або коктейль. Меню обговорюється та оплачується окремо, при цьому ми працюємо лише з акредитованими в Центрі рестораторами.

Послуги додаткового персоналу:

звукорежисер, обслуговування мультимедійних презентацій, хостес, офіціанти, охорона. 

Відеозйомка:

ми можемо забезпечити як багатокамерну онлайн-трансляцію, так і зйомку для подальшого редагування та монтажу.

Фотозйомка

Організація синхронного перекладу:

українська, англійська, російська, словацька, угорська, польська та інші мови.

Музичний супровід

У форматі Галереї (камерна академічна музика, джаз, експериментальна музика) під час кава-брейку або вільного спілкування із забезпеченням необхідного обладнання.

Оформлення місця події:

банери, таблички, бек-дропи, форматування презентацій; можливі додаткові послуги з незначного дооформлення простору: фітодизайн, додаткова інсталяція – за погодженням.

БЮДЖЕТ 

Орієнтовні ціни на базові послуги:

  1. За повний день (з 8:00 до 19:00; включає час на підготовку) – 38 000 грн.
  2. За 1/2 дня (6 годин) – 24 000 грн.
  3. За 3 години - 12 000 грн. (тільки для мистецьких подій)

Детальні калькуляції готуються під час перемовин, і грунтуються на необхідних для вас послугах.

Будь ласка, звертаємо вашу увагу, що всі зобов'язання набувають чинності після підписання контракту або комерційної пропозиції та виконання їхніх умов. Відповідно, всі попередні домовленості вважаються лише намірами та втрачають силу.

ЯК ЦЕ ОРГАНІЗУВАТИ?

  1. Ви заповнюєте проформу на сайті (опис конференції, сценарій, реєстраційна інформація про себе). 
  2. Ми вивчаємо ваш запит. 
  3. У разі попередньої згоди адміністратор надсилає вам необхідну інформацію на ел.пошту. 
  4. У процесі обговорення деталізуються умови проекту та співпраці.
  5. Ви знайомитеся з плановим кошторисом проекту.  
  6. Генеруються необхідні документи: кошториси, план-графік, комерційні пропозиції. 
  7. Узгоджується фінансова механіка організації конференції. 
  8. Ви надаєте або замовляєте підготовку необхідних матеріалів: тексти та зображення для інформаційно-рекламних матеріалів тощо. 

Просимо звернути увагу, що години заїзду та виїзду входять до оплачених годин проведення конференції. 

Якщо у вас виникли додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся за мобільним телефоном +380 (67) 112 20 29, ел. пошта: gallery@ilko.ua

Якщо ви зацікавлені в організації конференції, заповніть будь ласка проформу:

* - поля обов'язкові до заповнення