24.02 – 25.03.2015
“абстракція VS реальність”

виставка сучасного мистецтва

“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”
“абстракція VS реальність”

24 лютого о 18:00 в галереї «ІЛЬКО» відбувся вернісаж виставки “абстракція VS реальність”.

Учасники

Владислав ГАБДА | Сергій ДУБОВЕЦЬ | Іван ІЛЬКО (мол.) | Антон КОВАЧ | Павло КОВАЧ | Петро ЛЕБЕДИНЕЦЬ | Віктор МЕЛЬНИЧУК | Аня МІРОНОВА | Іван НЕБЕСНИК | Едуард ПРИХОДЬКО | Олександра СТЕНБЕРСЬКА | Альбіна ТАБАКА | Тарас ТАБАКА | Наталія ТАРНАЙ | Емма ТРЕМБА | Руслан ТРЕМБА | Михайло ХОДАНИЧ

Концепція виставки: Михайло ІЛЬКО

Куратори: Михайло ІЛЬКО, Тарас ТАБАКА

Серія наукових фотографій та форматних образотворчих творів складають загальну експозицію, занурюють глядача в світ “невидимого, але існуючого” і уявного, розмиваючи грань між абстрактним та реальним світом.

Виставка відбувається в контексті локальної творчої дискусії про “реалізм” та “абстракцію”, демонструє умовність цих понять, і дозволяє зосередитись на головному – на творчості.

...завдання виставки – створення простору для дискусії, діалогу, естетичної насолоди…

Михайло ІЛЬКО

Серія фотографічних робіт, що відображають реальні фізичні процеси та явища сприймаються як абстрактні візуальні образи. Теоретично глядачу може бути відома суть та факт самого явища, але в реальному світі він може побачити образ лише завдяки технічним засобам. Співставляючи фото різнопланових фізичних явищ з області теоретичних знань з абстрактними образами живопису та графіки відкривається цілий спектр феноменологічних зв’язків між чуттєвим та нечуттєвим світом. Між тим, як виглядає те, що відбувається в реальних фізичних процесах, і тим, що існує в творчій дії інтровертного абсолюту. Паралельність проекцій урівнює начебто неспівставні поняття реального-ілюзорного в якості гештальту, цілісного сприйняття світу з поєднанням позицій спостереження як з боку сучасного урбанізованого суспільства техногенного типу, так і з боку філософського усамітнення, в котрому досліджується нематеріальна суть чуттєвого характеру. Тим самим звичайні, але невідомі у нашому повсякденні речі стають предметом не тільки технічного, але і мистецького дослідження, набувають нового змісту та культурного значення.

Одним з найважливіших аспектів в контексті сучасної суспільної реальності є актуальність відстороненого спостереження за світом довкола нас та світом внутрішнім, емоційно-чуттєвим, в умовах сучасної екзистенції, що переводить якість дослідження в область новітніх філософських доктрин.

Тарас ТАБАКА

Під час виставки відбулись тематичні лекційні вечори з історії мистецтва: "Принципи абстракціонізму від ідеї до реалізації», Оксана Гаврош та "Спадковість у мистецтві. Абстрактний експрессіонізм і фотографія Вільяма Егглстона», Іван Небесник.