22.04 – 22.05.2016
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"

виставка сучасного мистецтва

"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"
"ПРОЦЕС – 1. Новітній реалізм"

Учасники

Руслан ТРЕМБА | Емма ТРЕМБА | Віктор МЕЛЬНИЧУК | Беата КОРН | Тарас ТАБАКА | Іван НЕБЕСНИК | Вадим ХАРАБАРУК | Наталія ШЕВЧЕНКО | Михайло ХОДАНИЧ | Петро РЯСКА | Аттіла ГАЖЛІНСКІ | Андрій КАРТАШОВ | Олена КОНДРАТЮК | Людмила КОРЖ-РАДЬКО | Едуард ПРИХОДЬКО | Василь КАДАР | Володимир ПАВЛИШИН | Надія ПОНОМАРЕНКО | Олександра ТОКАРЕВА

Концепція виставки: Михайло ІЛЬКО

Куратор: Михайло ІЛЬКО, Тарас ТАБАКА

Новітній реалізм в образотворчому мистецтві Закарпаття

Концепція “програмного твору” переживає суттєву кризу, створюючи велике поле для спекуляцій, моделювання, запозичення та, в кінцевому результаті, раціоналізування самого процесу творчості. Жонглювання стилями та способами задля створення правильного твору-продукту.

Спроба, намагання повернутись до витоку творчості, його смислу, особливо в умовах локальної і не “метрополійної” художньої сцени. Можливо повернення “щирості” в сам момент заняття мистецтвом і намагання зберегти або сформувати начерки критеріїв професійності… – це завдання цієї виставки. Через діалог пошук тієї константи, сталої, яка з покоління в покоління спонукає людей займатись мистецтвом.

А “Новітній реалізм в образотворчому мистецтві Закарпаття” – цитата-есенція цієї спроби: намагання відмовитись від стереотипів, манер, уявних критеріїв не відкидуючи справжню традицію і/або глибинний мотив художників попередніх поколінь, і створити власне відзеркалення свого часу і своєї епохи.

Михайло ІЛЬКО

В аспекті цієї виставки, що згуртувала понад 20 авторів, проводиться дослідження регіонального творчого процесу в сучасних умовах. Перегук з відомим незакінченим твором Франса Кафки у назві не випадковий. Наскільки гострота художнього сприйняття дозволяє зазирнути в нашу реальність, чим наша даність відрізняється від традиційно сформованих уяв про периферійну творчість та якою фабулою можна окреслити цей незакінчений роман покоління з мистецтвом?

Ми можемо лише констатувати той факт, що процес оновлення культурної філософії та образності, спілкування з зовнішнім світом через інтелект та чуттєвість триває. І це чудово…

Тарас ТАБАКА